‹ Alla case

Bakgrund

Eftermarknad för personbilar som är tre år eller äldre domineras av ett fåtal aktörer. Konkurrensen är hård. Prispress råder och viss andel av verkstäder man kan välja mellan kan upplevas oseriösa.

Utmaning

Att hitta en särskillnad, upplevas unik och samtidigt förmedla vårt budskap om branschens bästa know-how. Vi ska stärka bilden av AD Bildelar och öka kännedomen.

Lösning

Med vårt nya koncept Älska varje mil får vi möjlighet att beskriva vad som gör oss unika: På AD har vi en enkel filosofi: människor först. Därför krävs både teknisk kunskap och en djupare förståelse för vad du kräver av din bil. Vi är ledande i Europa på att vidareutbilda moderna mekaniker. Så att du alltid får snabb proffshjälp och kan älska varje mil, oavsett bilmärke och årsmodell.

Har du funderingar eller frågor kring detta case? Hör av dig till kundansvarig strateg: stefan.wiklund@mecka.se

Alla case.